louiseulander

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Louise Ulander - 23 april 2012 23:00

Förlååååt för jag inte skrev tidigare, men när jag kom hem så var jag tvungen att göra läxa och det tog nästan hela kvällen, men skrev så fort jag fick tid vilket blev nyss.. Men iallafall, har inte hänt så mycket idag, skola och plugg, visst lät det frestande? Åt middag vid halv nio och nu ligger jag här i sängen och bloggar. Missade spelarmötet idag också på grund av plugget vilket inte kändes okej, men som tur är tänkte Tomas på mig och ringde och berättade vad dom hade kommit fram till.

Hade egentligen tänkt skriva något väldigt vackert i det här inlägget men glömde bort vad det var, synd för er. Men vi hörs imorgon, nu ska jag sova, godnatt!


Hade tänkt lägga in en väldigt erotisk bild i det här inlägget, men kom på att den är kvar i mobilen, synd för er.


"Hej jag heter Louise och jag gillar arkivbilder:):):):):)"

Av Louise Ulander - 23 april 2012 22:45

Kofta Cubus 199:-
 

Jeans Celina ca 60:-


  

BH gratis arvegods av Celina
 

Bh arvegods av Celina

 

Lypsyl 11:- Åhléns  

Hair Minimising Body Lotion H&M 49:50:- 

 

Torrschampoo H&M 49:50:- I guess.. 

 

Cleansing Wipes H&M 49:50 :-

 

Ögonecreme som tar bort påsar och mörka ringar under ögonen H&M 99:-

  

Tre iPhoneskal Jula 64:- för alla tre.


Tror jag fick med allt nu, och förlåt för kassa bilder, men jag brukar inte kolla hur bilderna blev innan jag lägger in dom på datorn, sen orkade jag inte ta nya, men ni ser nog ändå vad det ska föreställa ;)

Av Louise Ulander - 23 april 2012 12:18

Hej sötisar! Förlåt för jag inte visade shoppingen och så igår, men jag åt middag ganska sent, och efter jag hade ätit kom föräldrarna hem igen efter dom hade varit i Jokkmokk hela helgen, så jag hjälpte pappa att lasta av skotern osv. Sen på kvällen såg jag början på formel 1en som jag hade missat, sen gick jag upp och la mig för jag höll typ på att somna sittandes, men idag kommer jag visa shoppingen och sen blir det fler inlägg ikväll, låter bra va?! 😄skriver mer efter skolan, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards