louiseulander

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Louise Ulander - 16 april 2012 23:37





Hej sötnosar! Pluggningen gick väl som den gick, men tror det kan finnas en liten chans till att klara provet imorgon. När jag hade pluggat en stund kollade jag och mamma igenom mina betyg för att se om jag hade kommit in på gymnasiet jag hade sökt till, och om vi räknade rätt så har jag gjort det! Får dubbelkolla när dom öppnar hemsidan, tror dom gör det imorgon? Nu ska jag sova, men vi hörs imorgon, godnatt!
 

-

Av Louise Ulander - 16 april 2012 18:43

Av Louise Ulander - 16 april 2012 18:08

Hallå! Idag var jag tvungen att gå tidigare från SOn, skulle till lassarettet och kolla upp mitt hjärta, har ett blåsljud på det. Vilket slutade med att jag ska, förmodligen innan sommarlovet, ner till Umeå för att göra ett ultraljud och se så det inte är något allvarligt. Men jag klagar inte, får ju en heldag i Umeå med mamma  Hur som helst, när jag hade varit på lasarettet for jag tillbaka till skolan och började på en SO-uppgift som jag inte har hunnit göra än, fast jag hade slutat egentligen, men bestämde mig för att sitta kvar, koncentrerar mig bättre där. När jag kom hem från skolan kollade jag facebook och så, sen åt jag middag, och nu sitter jag här igen. Ska snart plugga till NO-provet som jag har imorgon, så vi får se hur mycket jag hinner blogga, men kommer uppdatera så fort jag får tid! PUSS


 

Av Louise Ulander - 16 april 2012 10:16

Hej sötisar! Hoppas ni har haft en bra förmiddag, det har jag haft iallafall. Började morgonen med att cykla till skelleftehamn för att vi hade bad på gympan. Sen cyklade vi till skolan igen och hade muntliga nationella i svenska. Nu måste jag sluta skriva, SOn börjar, men skriver mer sen, puss!

Av Louise Ulander - 16 april 2012 00:09

Hej sötisar! Uppdateringen blev inte som jag hade tänkt mig idag, men har faktiskt inte hunnit, and you know why. 

Kvällen spenderades klistrad framför TVn för att se hockeyn, och jag säger bara FYSATAN VAD NERVÖS JAG VAR! Svettades och skrek typ hela tredje och fjärde perioden, kunde nästan inte ens titta.. Trodde det var över när det gick till förlägning men när Silfverberg missade straffen fick jag plötsligt lite hopp, och några minuter senare fick Oscar in pucken! Tror aldrig jag har blivit så glad över ett mål förut. Kan skriva hur mycket som helst om matchen men jag avrundar här, måste sova ska upp senast sex imorgon, sov gott!


Sveriges bästa lag

Av Louise Ulander - 16 april 2012 00:00

  


Hej här är vi.

Sveriges bästa lag

Vi ska ta guld än en gång

och fira hela natten lång, tillsammans

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards