louiseulander

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Louise Ulander - 25 april 2012 23:22

Den här kvällen var nästan som alla andra. Läste bloggar, såg TV och gick en promenad med mamma och das hünd. Det blev inte en speciellt lång promenad men det var väldigt skönt att få andas frisk luft! När vi kom hem gjorde jag mig klar för kvällen typ direkt och nu ligger jag i sängen och bloggar, mys! Men vi hörs imorgon, godnatt!


orkar inte leta någon annan bild..  

Av Louise Ulander - 25 april 2012 23:16

  Ser bra ut det här, hoppas ni stannar! 

Av Louise Ulander - 25 april 2012 15:45

  • Jag är beroende av lypsyl och tuggummin
  • Jag är väldigt stressad i skolan
  • Jag har väldigt dåliga betyg
  • Jag kom in på gymnasiet jag sökte till
  • Jag älskar djur
  • Jag är väldigt stressad över att jag inte hittar några skor till skolavslutningen
  • Jag älskar Pokémon
  • Jag vill bli bättre på att blogga / få en större blogg
  • Jag behöver mer kläder
  • Jag börjar gråta väldigt lätt
  • Jag får panik om jag inte hinner blogga när jag hade tänkt det
  • Jag har en sjukdom, men håller på att bli frisk

Av Louise Ulander - 25 april 2012 15:16

   


Jag lyckades övertala mamma att beställa hem den också    

Av Louise Ulander - 25 april 2012 14:58

Hej sötisar! Kom hem från skolan för ungefär en timme sedan. När jag kom hem åt jag mellis och såg Extreme Home Makeover, men det slutade nyss så jag tänkte passa på och blogga lite. Men vet inte vad jag sa skriva så jag avslutar här, men jag skriver mer sen, puss!


 

Av Louise Ulander - 25 april 2012 12:54

Fööööörlåt för jag inte skrev igår kväll, men jag hade utvecklingssamtal, och sen gjorde jag klart SO-uppgiften, men nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen! Spanskan har precis slutat så jag sitter jag och väntar på att engelskan ska börja. Jag skriver när jag kommer hem, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards