louiseulander

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Louise Ulander - 22 april 2012 19:00

Hallå! Idag när jag skulle se formel 1en funkade inte våran TV. Så panikslagen sprang jag upp till datorn och försökte hitta någon hemsida som sände racet. Efter ett tags sökande hittade jag en hemsida, men det var jättehackigt och dålig bild, men det funkade. Men tur säger jag bara att facbook finns, skrev en statusuppdatering om mina problem och Alfred (en som kör gokart) gav mig en länk, som var ännu bättre än den sida jag hade hittat. Tack Alfred!  Så jag såg lite drygt halva racet på den sidan. Racet var hur spännande som helst. Fick dock lite blandade känslor när racet var över. Väldigt synd att Vettel vann, men hur kul som helst att Lotus kom både tvåa och trea! (Räikkönen tvåa och Grosjean trea). Om vi får igång TVn till ikväll så ska jag garanterat se reprisen eftersom jag fick några luckor i racet när det laggade så mycket. Nu ska jag gå och göra middag, visar shoppingen från igår senare, puss!


 
Lewis Hamilton
  
Romain Grosjean
 
Sebastian Vettel   
Nico Rosberg och Romain Grosjean

Kimi Räikkönen Sebastien Vettel och Romain Grosjean 

Alla bilder är tagna här ifrån. Där har ni även fler bilder om ni vill se!


På den sista bilden har ni en av anledningarna till att jag inte är speciellt förtjust i Vettel..

Av Louise Ulander - 22 april 2012 11:05

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott, det har jag iallafall. Har precis ätit frukost och är ganska stressad. Min bror har kompisar här och dom sover i soffan, så jag kan inte se MotoGP racet, har panik typ..! Men man får väl hoppas att det går någon repris senare, och att dom är vakna innan halv två då det är Formel 1. Nu håller typ en av dom på att vakna, så man kan ju hoppas att dom snart kliver upp!  Nu ska jag gå upp och fota shoppingen från igår, för jag antar väl att ni vill se?  Men vi hörs om en stund, puss! 


arkivbild, sitter vid Victors dator så finns inga andra bilder..  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards