louiseulander

Alla inlägg under december 2011

Av Louise Ulander - 27 december 2011 23:05

..eller känns det ganska fel att det står "artist och sångerska" på Britney Spears? Visst det finns olika typer av artister, men visst är hon artist som sångerska? om ni förstår vad jag menar, eller har jag missat något, är hon någon annan typ av artist också?


Hehe det var bara något som jag råkade lägga märke till..

Av Louise Ulander - 27 december 2011 22:19

Sitter och lyssnar på våran (fotbollslagets) disco-playlist. Shit vad taggad man blir, det är ju bara 17 dagar kvar nu!!!! TAGGATAGGATAGGA!!!!!!


Bilden tog jag från Emelies blogg, men Emelie hade lånat den från Elin, you get it?  


-


Fredagen den 13 Januari händer det igen!


Det kostar 10 kronor

De fem första kommer in gratis!

För årskurs 5-8

Klockan 19.00 - 00.00

På Folkets Hus, Ursivken!

Av Louise Ulander - 27 december 2011 21:15

"A wise man once sat in an audience and told a joke. Everbody laughed. He told the same joke again. This time, less people laughed. He told the same joke again and again. When there was no laughter in the crowd, he smiled and said "you can't laugh at the same joke again and again, but why do you keep crying over the same thing over and over again?"


  


Hittade texten på Cecilias grymma blogg!

Av Louise Ulander - 27 december 2011 15:17

 

Av Louise Ulander - 27 december 2011 14:30

Tjenare snyggingar! Haft en bra förmiddag? Själv har jag inte klivit upp än, när jag vaknade (vid halv tolv) startade jag datorn och kollade runt på olika bloggar och det gör jag fortfarande! Nu ska jag nog snart kliva upp och göra mig färdig och försöka få någonting gjort idag. 


Gammal bild, men ska försöka hinna ta nyare någon dag!  

Av Louise Ulander - 26 december 2011 15:57

Nu är jag hemma igen, och ska se hockeyn som börjar om tre minuter. Har inte så mycket och skriva så ni kan få lite julbilder!


Sattan, typ alla kort togs med pappas mobil, men ni kan få en bild på Ita så länge..


 

Av Louise Ulander - 26 december 2011 14:28

Nu har jag nyduschat, men han inte raka benen för mamma skulle duscha, men jag ska ju ha något att göra imorgon också;) skämt å sido.. Men sitter i fotbollsdressen och ska snart fara iväg in till stan och äta, sen när jag kommer hem ska jag nog se hockeyn. 


Ska torka håret nu innan jag far, skriver när jag kommer hem, puss!


Hinner inte lägga in en av dom nya bilderna (dom håller på att laddas in i datorn, så ni får nöja er med en arkivbild, men jag LOVAR att ni får se nyare bilder sen!)  

Av Louise Ulander - 26 december 2011 13:18

Har inte uppdaterat er på väääldigt länge nu, men det har ju varit jul och jag har haft massa annat för mig, hoppas ni förstår. men nu ska jag försöka komma tillbaka till den vanliga uppdateringen!


Blev lite traditionsbrytande i år, vi brukar vara hos farmor på julafton men i år var vi här hemma! Var riktigt mysigt faktiskt. Man gjorde sånt som hör julen till - ätit mer än man vanligtvis gör på flera dagar så man rullade som en köttbulle från bordet, sett Kalle Anka, fått besök av tomten, öppnat julklappar och bara myst.


Har fått fina julklappar av familj, släkt och vänner, tack!♥ kommer kanske visa er några av dom senare, om ni har ett intresse av det vill säga, kommentera och gör er röst hörd;)


Nu ska jag gå och duscha och göra mig fräsch, håret är som smör och benen är som päls(?) kom inte på något bra haha men skriver mer sen, puss!


ingen bild vid den här datorn, men när jag sätter mg vid den andra kommer det komma bilder!


Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards