louiseulander

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Louise Ulander - 3 juni 2011 23:49

Kände att jag inte kunde låta bli att skriva ett inlägg när jag har chansen till det, dock ett mobilinlägg men det är väll bättre än inget, right? okej men jag har haft en sjukt trevlig dag med ett fyspass och fotbollsträning. det gick väll inte världsbäst men det gick ganska bra, eller spelet gick inte speciellt super men jag får väll skylla på att man var trött efter dagen;)? nog för att alla ändra också var det men.. sen har kvällen också varit sjukt skoj! ätit mindre god mat (pizza), spelat spel, tjockat och mycket mycket mer! ska nog inte skriva nå mer nu, klockan är 12 och ska ska upp ganska tidigt imorgon men ska försöka skriva imorgon. Godnatt!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards