louiseulander

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Louise Ulander - 15 juni 2011 19:17

idag hade vi ju skolavslutning som ni säkert alla redan vet? men efter skolavslutningen tog jag min cykel hem och la mig i soffan och vilade ryggen eftersom jag var så sjukt trött i den efter jag hade sått en timma typ. men nu tänker ni säkert "orkar hon inte stå längre utan att bli trött i ryggen" då kan ni läsa inläggen längre ner där ni har förklaringen! sen somnade jag på soffan, oops men skönt var det! sen har jag inte gjort så mycket, kroppkakor till middag, gott! sen ikväll ska jag kanske till paula och se film, får se om hon svarar.


   jag är väldigt ledsen över att ni måste se samma bild i två inlägg i rad(?) men så går det när man är så klantig och glömmer kameran hemma, det här är iallafall en bild från förra årets (tror jag då) skolavslutning!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards