louiseulander

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Louise Ulander - 14 juni 2011 22:19

idag var det släptåget på skolan, det är uppträdanden, prisutdelning, utlottning av olika saker osv.  själv fick man pris för "kom som du inte är" när jag var teletubbie och nej jag skryter inte, ger er bara fakta;) sen efter släptåget skulle klassen fara till bergsbyn och äta glass, men jag följde inte med för jag hade så sjukt ont i ryggen, så jag for hem och vila istället. somnade på soffan efter lunchen (åt halv tre) och vaknade halv sex tror jag, hehe ojdå. och nu ska jag gå och försöka sova, hur ska det gå? men skriver mer imorgon efter skolavslutningen!


eftersom jag var så klantig och glömde kameran får ni nöja er men en arkivbild som inte har nånting med det här och göra!


   eller det blev en bild från förra(?) årets skolavslutning

Av Louise Ulander - 14 juni 2011 21:15

1. Gått in i en glasdörr? [x]
2. Skrattat för mkt att du är sprutat ut läsk/saft? [x]
3. Cyklat in i en soptunna så den har vält? []
4. Ramlat av en stol? [x]
5. Satt på dig något klädesplagg bakochfram? [x]
6. Ramla med en cykel? [x]
7. Halkat på is? [x]
8. Cyklat in i en annans bil? [x]
9. Hoppat i en säng så att en bräda har lossnat? [ ]
10. Halkat på ett golv? [x]
11. Råkat kasta en sko i en annans ansikte? [ ]
12. Ramlat ur en säng när du sovit? [x]
13. Ramlat av en studsmatta? []
14. Trillat ner i vattnet med kläderna på? [x]
15. Gjort bort dej inför folk, [x]
16. Trillat med moped? [x] 
17. Trillat med ngn annans moped? [x]
18. Trillat i en trappa? [x]
19. Svimmat när du trillat? [ ]
20. Skrattat sår du fått ont i magen? [x]
21. Förstört något? [x]
22. Slängt besticken i en soptunna i skolan av misstag? [x]
23. Trillat bland folk? [x]
24. Trillat hemma? [x]
25. Vält ner varor i en affär? [x]
26. Snubblat på dina skosnören? [x]
27. Tappat din mat? [x]
28. Tappat din mat på ngn annan? [x]
29. Gått in i fel klassrum? [ ]
30. Haft sönder ngt i skolan? [x]



 
Summa: 24


10 du är inte klantig.
10-20 du är allt lite klantig du
20-25 klant!

26-30 det är ett under att du fortfarande lever

Av Louise Ulander - 14 juni 2011 21:15

Idag hade vi mentorsdag på skolan, vi var på kanot och gjorde ingenting typ? men man hade det ganska trevligt men ibland vart det drygt, men vi slutade efter lunch så det var nice! sen efter skolan följde jag paula på stan. Hittade en bandeau bh jag ska ha på skolavslutningen:D sen kom mamma och hämtade mig igår för jag skulle till bureå och fixa ryggen, har haft ont i den sen träningslägret så nu går jag med tejpad rygg När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, la mig på soffan med datorn, fick slut ström i datorn (då hade jag påbörjat detta inlägg) men jag orkade inte fortsätta för jag hade suttit rak i ryggen ganska länge så jag blev trött i den så jag la mig på soffan och somnade! 


det var meningen att jag skulle skriva det här inlägget igår men det blev ju inte anledningen står en mening högre upp.


-ingen bild-

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards