louiseulander

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Louise Ulander - 20 juni 2011 22:42

Träningen gick inte speciellt bra, har inte tränat på några veckor så konditionen var inte på topp, sen vred jag ryggen så jag fick ont i den igen, men jag tror att det bara är muskulärt (?) det är typ bara i musklerna. men jag fick stå senare men det gick inte bra alls! menmen.. sen cyklade jag hem av lite middag som bestod av två gorbysar, duschade och fick en massage för att försöka då igång cirkulationen i muskeln (?) eller nå sånt. sen gick jag upp och la mig (inte frivilligt) för jag måste upp tidigt imorgon igen, eller egentligen hela veckan eller till och med torsdag rättare sagt. ska kolla lite bloggar mer imorgon godnatt!

Av Louise Ulander - 20 juni 2011 16:25

idag vaknade jag 20 i 9 (typ en timme försent) för jag skulle till kyrkan där det var nån grej med konfan. vi sjöng typ psalmer man aldrig hade hört, sen skulle vi gå till skelleftehamn, ungefär fem kilometers promenad i ösregnet, nice! sen när vi kom fram till skelleftehamn gick vi till st:örjans gården(?) och gjorde typ ingenting, sen halv ett gick vi och åt, på nån "resturang" i skelleftehamn, var inte så jättegod mat men det funkade.. sen lekte vi nå lekar och sen gick vi till kyrkan får att prova "kåpor" (jesusklänningen man ska ha på konfan). sen fick man typ sluta. åkte buss till ursvikskyrkan för att hämta cykeln och cykla hem, och nu sittrer jag här. borde äta nånting och byta om för jag har fotbollsträning halv sex, skriver senare eller imorgon!


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards