louiseulander

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Louise Ulander - 28 juni 2011 21:45

Idag var jag somsagt på stan med nina. köpte ett par svarta jeans från carlings, (ni se, även jag kan hitta kläder ibland!) sen efter vi gått runt på stan ett tag gick vi ner till älven och tog det lugnt vid vattnet typ en och en halv timme(?) och btw den som kommer på vad vi gjorde på lunchen får en länkning! kan säga att det var nånting som vi gjorde när vi åt, vi satt ute och åt lite pommesvid uteborden på "stora" frasses i stan och det är/var nånting som jag aldrig hade gjort förut (vad jag minns iallafall..) hehe ni kommer inte komma på det men jag skriver kanske vad det var imorgon, eller i övermorgon gissa hur många gånger ni vill!


sen har jag inte gjort så mycket, åt pytt i panna till lunch och efter det har jag läst bloggar, facebook och pratat med nina på msn! (tror inte jag glömt något..) nu ska jag lyssna på musik!

Skriver mer ikväll eller imorgon hörs!


btw så tog dethär inlägget typ timmar att göra (eller två om jag ska vara ärlig..) eftersom jag har gjort andra saker, tex hjälpt nina med en sak som jag inte vet om jag ska skriva ut här..


   som ni ser på bilden så är det nina som har tagit den, om ni vill låna bilden mpste ni ta kontakt med henne, annars är det 100% förbjudet!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards