louiseulander

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Louise Ulander - 29 juni 2011 23:31

har ingen blogglust just nu, men jag skriver ett kort inlägg iaf..


idag gjorde jag inte so mycket, låg och sola en stund, men fick typ ingen färg.. har typ skitsvårt att få färg.. sen missade jag träningen idag, missade tiden.. så det blev ingen tränig heller..


men imorgon ska jag till stadsfesten med nina, får se hur många karuseller vi åker för hon sa att det inte fanns så många roliga.. (hon var där idag)


men skriver mer imorgon har kanske bättre blogglust då..


-ingen bild-

Av Louise Ulander - 29 juni 2011 15:00

Goddagens! hur ofta anväänder man det egentligen? menmen det är väll det jag måste skriva;)

okej, jag vaknade vid kvart i ett av att jag hade glömt slå av sänglampan så den lös ju i mitt ansikte, försökte somna om men det gick inte, så jag klev upp vid halv två.. nu ska jag gå ut och steka i solen det är typ 33 grader där, måste ju få lite färg på min bleka kropp.. men först ska jag svara på lite kommentarer, men skriver mer senare, hörs!


   gjorde bilden på typ en minut och den ser ut som jag vet inte vad, men fulare bild får man nog leta efter.. ^

Av Louise Ulander - 29 juni 2011 02:39

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig, är ganska trött.. men jag skriver när jag har vaknat imorgon! puss


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards