louiseulander

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Louise Ulander - 16 juni 2011 13:00

vaknade halv tio idag, hade hoppats på att sova längre, menmen.. vi får väll se vad jag ska göra idag, men ska iallafall packa för vi ska till piteå imorgon, det är nämligen gokarttävling där på lördag! men det är inte säkert att jag kan köra, det beror på hur ryggen mår.. men idag har det känts (?) ganska bra förutom att jag höll på att ramla i trappen eller rättare sagt snubblade till i trappen (missade nästan trappsteget, så jag slog i foten i det och ja..) så efter det har jag haft lätta känningar i ryggen men vi får se hur det känns senare! annars vet jag inte vad jag ska göra blir nog att sitta här hemma i min ensamhet och hoppas på att ryggen blir bättre. nej men ska nog börja packa snart. ska försöka hinna skriva mer senare, annars hörs vi imorgon!


   så här glad var man efter förra piteåtävlingen när jag blev sjua ^

Av Louise Ulander - 16 juni 2011 13:00

vaknade halv tio idag, hade hoppats på att sova längre, menmen.. vi får väll se vad jag ska göra idag, men ska iallafall packa för vi ska till piteå imorgon, det är nämligen gokarttävling där på lördag! men det är inte säkert att jag kan köra, det beror på hur ryggen mår.. men idag har det känts (?) ganska bra förutom att jag höll på att ramla i trappen eller rättare sagt snubblade till i trappen (missade nästan trappsteget, så jag slog i foten i det och ja..) så efter det har jag haft lätta känningar i ryggen men vi får se hur det känns senare! annars vet jag inte vad jag ska göra blir nog att sitta här hemma i min ensamhet och hoppas på att ryggen blir bättre. nej men ska nog börja packa snart. ska försöka hinna skriva mer senare, annars hörs vi imorgon!


   så här glad var man efter förra piteåtävlingen när jag blev sjua ^

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards