louiseulander

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Louise Ulander - 17 juni 2011 15:18

haha jag gjorde precis ett videoinlägg, men jag kommer inte lägga in de för det blev alldelens (stavningen) för failat.. men vill ni att jag ska börja med videoinlägg eller nöjer ni er med mina "skrivna" inlägg?


oj nu har jag nästan slut ström i datorn men vi hörs imorgon eller på söndag, puss!

Av Louise Ulander - 17 juni 2011 12:57

allting jävlades när jag skulle fixa bilder till en film jag såg igår så nu skiter jag i de och provar nån annan gång istället. jag orkar inte nu!  


nu ska jag gå och packa kläder eller duscha, har inte bestämt mig än.. tror jag duschar och packar kläderna sen, så jag sparar varmvatten åt dom andra;) skriver kanske mer senare, har inte hunnit göra några tidsinställda för jag försökte fixa bilderna till filmrecensionen, har typ gjort det 1-2 timmar så nu är jag less!men ni ser ju om det blir några tidsinställda imorgon, puss!


ingen bild

Av Louise Ulander - 17 juni 2011 11:15

   

orkar inte fixa bättre bild så ni får två såhär istället, im sorry!

Tyckte inte filmen var läskig alls, fast det var en thriller det var typ bara en sak som skulle vara läskig, men det var det inte.. men annars var filmen helt okej faktiskt, synd bara att den gick på nian så det var ganska mycket reklam så det förstörde filmen en del..


om filmen: Phoebe MacNamara är ensamstående mamma och den främsta gisslanförhandlaren hos polisen i Savannah. Men en kompetent kvinna är inte alltid populär bland manliga kolleger och hon får vara på sin vakt. En dag råkar Phoebe ut för ett brutalt överfall i polishuset. Kort därefter börjar hon få hotfulla meddelanden. Och hon hör ibland någon vissla ledmotivet ur den gamla filmen Sheriffen. Hon inser att hon måste ta upp jakten på den anonyme plågoanden.


Filmen får: 2½ av 5 skulle kanske fått tre om det inte hade varit för reklamen..

Av Louise Ulander - 17 juni 2011 09:21

vaknade fem i åtta idag.. varför kan jag aldrig sova ut när vi har lov >_> 

idag ska jag iallafall packa kläder som jag ska ha med mig till piteå, blir inte att köra för mig..:( men då ska jag ta mycket bilder istället!


så idag ska jag:

  • packa kläder
  • packa andra saker jag ska ha med mig
  • tömma minneskortet till kameran
  • bära ut massa saker till bussen (blir förmodligen när mamma har kommit hem)
  • fara till piteå
  • äta middag
  • hoppas man träffar någon fin liten stackare som man kan umgås med
  • sova
så vi får se hur mycketbloggning det blir idag, men ska försöka hinna göra något/några tidsinställda till imorgon!
Take care!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards