louiseulander

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Louise Ulander - 27 juni 2011 22:47

det var meningen att ni skulle kommentera förra inlägget med "vad kul att du är tillbaka" eller något sånt. skämt åsido..

idag har jag inte gjort någonting alls, men halv sex hade jag fotbollsträning den gick skit rent ut sagt! fick ont i rygghelvetet så jag kunde inte vara med på vissa övningar.. men jag kommer göra allt för att ryggen ska bli bra innan Gothia.. det är ju bara 19 dagar kvar!(!!!) fyfasiken vad jag längtar!


men imorgon ska jag till stan med världens bästaste nina åström! <-- kika in där om ni är intresserade av foto, mode & design! etc men jag skriver mer imorgon, promise!


   arkivbild för jag har somsagt inga på den här datorn..

Av Louise Ulander - 27 juni 2011 12:00

Jag har funderat på det där med bloggpausen, jag tror jag kommer börja skriva igen men ni får inte räkna med lika bra uppdatering som tidigare än på ett tag. men jag kommer skriva när jag har lust och möjlighet! Ni får väll kika in med jämna mellanrum och kolla om det har hänt något nytt här på bloggen;) men jag skriver kanske mer senare, hörs! 


   ni får nöjja er med en arkivbild på drutten eftersom jag har typ inga bilder på den här datorn.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards