louiseulander

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Louise Ulander - 6 juni 2011 08:52

om ni undrar varför jag inte har skrivit så är det för jag har inte hunnit / orkat. men i lördags hade jag ju träningsläger, fick födelsedagspresenter av molly, johanna och emma TACK BRUDS!♥ sen hade vi fotbollsträning i typ två timmar, men kunde inte springa eftersom jag hade sjukt ont i ryggen, men jag fick stå i mål, så de funka. sen cyklade jag hem i typ storm? nejmen det var kraftig vind, gick just och pass att cykla;) men jag fick mig hem, duscha osv. sen efter middagen for vi till moster för att fira hennes "man" som fyllde 40. 

sen igår gjorde jag inte speciellt mycket, for till gunsen och såg emils fotbollsmatch. dom förlorade men spelade riktigt bra! hinner inte skriva mer, måste lägga in korten från kameran till datorn för jag tänkte ta med mig kameran in till stan idag, (ska vara med nina så man vet aldrig vad som händer..) men det blir nog bra, och jag kommer förhoppningsvis hem med både kläder och bilder! ska försöka skriva senare, hörs!


     stiliga brudar!


Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards