louiseulander

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Louise Ulander - 24 juni 2011 02:23

Förlåt, har verkligen jättedåligt samvete över att jag inte bloggade igår men vårat internet var jättesegt och det gick inte att ta sig in på vissa sidor.. men jag kan dra kort om vad som hart hänt. Eftersom klockan är halv tre på natten/morgonen och jag borde sova för jag har ingen aning om när jag måste kliva upp imorgon.iallafall det har varit konfa hela veckan, gjort lite different things där orkar inte berätta så mucket om det, fast jag skulle vilja skriva en sak men det orkar jag inte nu. Idag var det sista dagen på "konfa-veckan" såg film, eller jag och elin såg den inte and I don't tell you why.. sen åt vi lunch - kycklingsallad: det var typ gurka, sallad, tomat,oliver, annanas, kikärtor (fråga mig inte om stavningen..) kyckling och nå konstigt var bara de två sistnämnda sakerna som gick att äta, och någon sås som var helt okej! sen efter lunchen skulle vi prata om filmen och sen fick vi en läxa, vi ska nämligen läsa markusevangeliet ur bibeln och vi ska förstå det för dom mkommer förhöra oss senare, hur ska detta gå..? men jag läser det två dagar innan förhöret så man förhoppnongsvis kommer ihåg nånting, eller det skulle inte förvåna mig om jag läser det sista dagen heller.. och btw det är 16 heeela sidor ur bibeln (!!!) okej nej nu ska vi tänka positivt här. Sen har victor fyllt år idag (igår?) så man har väll inte gjort speciellt mycket.. Nu får det räcka för den här gången men jag ska försöka skriva imorgon, men jag lovar ingenting eftersom det är midsommar och jag har ingen aning om vad dagen bjuder på! men skriver så fort jag har tid, ork och möjlighet! men nu ska jag försöka sova för klockan är 2:48 godnatt och vi hörs!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards