louiseulander

Alla inlägg under juni 2011

Av Louise Ulander - 1 juni 2011 23:30

Hände inte speciellt mycket på skolan förutom att man var tvungen att tvätta fönster på hkn och göra en daimtårta, daimtårtan var egentligen en tävling vi blev indelade i två grupper skulle göra en daimtårta med lite ingredienser vi hade fått (det var färdiga tårtbottnar) sen skulle man göra den så snygg som möjligt och då vann den snyggaste tårtan (det vaar tre lärare som var "jurryn" och min grupp vann, men ALLA trodde typ att dom andra skulle vinna men då sa kicki (våran hk-lärare) att deras var den näst snyggaste av alla grupper så det måste ju betyda att våran var snyggast? okej nog om hkn. efter hkn gick jag och gjorde bort ett restprov så nu får jag godkänt i ett till ämne! sen for jag hem och gjorde inte så myckert till typ fyra och då var jag tvungen att göra mig färdig för fotbollsmatchen som vi skulle samlas halv fem, varför ska jag alltid srtressa i sista minuten? någon som kan berätta det för mig? någon? men jag han i tid och det tog typ 40 minuters bilresa innan vi kom fram för matchen var nämligen i åhlund. Matchen gick verkligen inte bra för min del, men. Vi spelade ganska bra första halvlek sen andra gick det sämre spelade bra stundtals. jag är då inte nöjd med min insats usch så dåligt det gick, och det blev ju inte bättre av att man ramlade och gjorde illa foten i typ sista minuten. Vi förlorade iallafall matchen med 3-2 och nderas två mål var våra misstag egentligen. När jag kom hem satt the family och åt grillat kött så jag var tvungen att äta litegrann! och nu sitter jag och vänta på att håret ska torka så jag kan gå och lägga mig, är ganska trött, men snart har håret torkat! Tror jag ska sluta skriva nu innan jag börjar berätta lite väl onödiga saker (som jag iofs redan har börjat göra så det är nog dax att sluta nu) nej en sak till måste jag få skriva (dock vet säkert alla det här redan men jag vill dkriva det ändå) vi är lediga imorgon och på fredag har vi träningsläger till lördag och jag fyller år på lördag hur najs är inte de? gu vad jag längtar! Nu tror jag att jag ska lägga. Mig håret är nästan torrt! Godnatt:*

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards