louiseulander

Alla inlägg under april 2012

Av Louise Ulander - 26 april 2012 22:52

Nu ska jag lägga mig och få min skönhetssömn, men vi hörs mer imorgon, sovgott!

 

Av Louise Ulander - 26 april 2012 22:11

Tänkte göra ett inlägg om vilka bloggar jag läser, så here you go!

kenzas.se

widerstedt.com

juliahofsweden.blogg.se

juhlinofsweden.blogg.se

ceciliaeklund.blogg.se

mmooag.blogg.se 


Sen kikar jag även in på mina kompisars/folk jag känner bloggar tex:
eleppiaho.blogg.se

iohl.blogg.se

endaastjulia.blogg.se

elviralundbergs.blogg.se

linnqvarnlof.blogg.se

issasofias.blogg.se


Tror det är dom jag brukar läsa mest, så hoppas jag inte glömde någon nu!

Av Louise Ulander - 26 april 2012 22:03

Ska snart fixa en ny design, bara jag kan vara med Nina snart! Så jag tänkte börja ändra litegrann i kategorierna osv nu, så bli inte förvånade om det ändras någonting i bloggen  Kände bara att ni borde få informationen så jag inte skrämmer iväg er.. 

:')

Av Louise Ulander - 26 april 2012 21:53

 

Av Louise Ulander - 26 april 2012 21:15

Har inte fått mig in på Bloggplatsen, därav anledningen till utebliven uppdatering, men ska blogga ikapp massor nu! Det var faktiskt så illa att inte ens min reservplan fungerade, att se Pokémon och äta glass, tragiskt.. men imorgon då jävlar ska jag se Pokemon!! okej tillbaka till ämnet. Istället för att se Pokémon fick jag lyssna på Pokémon-musik och titta på väldigt fina Pokémon-bilder och fantisera litegrann. Nu ksa jag fortsätta lyssna på väldigt vacker musik och fortsätta blogga, vi hörs!


                                                    

alltid lika söt :')  

Av Louise Ulander - 26 april 2012 20:57

Pappa: Vi hinner väl inte sexa innan du far?

Mamma: Nääe det gör vi nog inte

Jag: Men ni kan köra en snabbis..?

Pappa: Jag pratade om kaffet..

Jag&Mamma: HAHAAHAH

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards