louiseulander

Alla inlägg under april 2012

Av Louise Ulander - 12 april 2012 01:06

 

Av Louise Ulander - 11 april 2012 21:45

Satt och kollade lite på kläder på internet och hittade en jättesnygg klänning. Blev nästan lite ledsen över att jag redan hade fixat en skolavslutningsklänning. 


  

Där ser ni tydligare hur den blå (som jag ska ha) ser ut också. Sen hittade jag den här svarta, hur snygg som helst?! Hade jag hittat den tidigare hade jag köpt den direkt sååååå snygg! Så om någon vill köpa min klännig kan ni höra av er så jag kan köpa den svarta skönheten! Nä, men om ni klickar på den svarta klänningen så kommer ni till hemsidan.

Av Louise Ulander - 11 april 2012 21:06

Hej sötisar! Hoppas allt är bra med er, med mig är det bara bra. Ligger just nu i sängen och har precis läst lite bloggar. 

Hittade en väska när jag var på stan idag, kanske inte vääärldens snyggaste men funkar super som skolväska. Bild kommer senare! Nu ska jag fixa lite till nästa inlägg, så vi hörs snart, pussss


 

Av Louise Ulander - 11 april 2012 11:35

Har precis ätit frukost och är väldigt stressad, bussen in til stan går om mindre än en timme och jag har inte duschat eller nånting, hehe.

Och förlåt förresten att jag inte skrev något mer igår, men vi hade inget internet, såååå.. Men idag ska jag försöka hinna med lite bättre uppdatering igen. Skriver mer när jag kommer hem, från stan, puss!


Jag vet att ni älskar webcam-bilder:):):):):):):):):)  

Av Louise Ulander - 10 april 2012 16:33

Hej sötisar! Hoppas allt är bra med er, med mig är det väl inte super, men det funkar. Har inte gjort så mycket idag, bara legat med mobilen eller framför TVn, standard. Ikväll ska jag fara på hockeyn så vi får se om jag hinner skriva så mycket innan den för ska hinna äta och göra mig klar också. Men skriver mer ikväll, puss!


 

arkivbild..

Av Louise Ulander - 10 april 2012 12:10

Godmorgon! eller jag har varit vaken sen typ tio i nio, men de flesta har väl ganska nyvaknat 

Har preccis ätit frukost och jag ska snart gå och duscha och sen kanske jag ska göra läxa eller så, trevligt påsklov, ellerhur?! Men det känns ändå som det kommer bli skönt att göra det och inte spara allt till sista dagen innan betygen ska sättas, hehe. Nu ska jag kolla lite bloggar och så innan jag gör mig klar, puss!  

Av Louise Ulander - 9 april 2012 22:11

Hallå där! Jag och manna for förbi Big Smajl för någon timme sedan och köpte mjukglass, gott var det men kunde fått vara lite tidigare på dagen😉när vi kom hem igen började vi spela lite mobilspel, standard. Vi får se om jag hinner göra inlägget jag hade tänkt idag, men annars får det bli senare under lovet. Nu ska jag försöka ta nytt rekord i NinJump, skriver mer sen, puss!mobilblogg..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards