louiseulander

Alla inlägg under april 2012

Av Louise Ulander - 15 april 2012 16:34

Hej sötisar! Har inte hunnit blogga idag, klev upp vid 20 i nio och såg formel 1en. Efter racet åt vi frukost, pluggade och efter pluggningen hjälpte jag mamma med mullen. Så jag har faktiskt inte hunnit. Men nu har jag inte så mycket att göra så passar på att skriva. Snart ska jag nog kanske hjälpa mamma med maten, och om inte så ska jag ska jag nog fortsätta plugga. Vad ska ni göra idag?


Jag vet att ni älska webcambilder:):):):):):):):):)  

Av Louise Ulander - 15 april 2012 00:28

Hej solstrålar! Förlåt för att jag inte skrev när jag kom hem från hockeyn, men när jag kom hem åt vi middag typ direkt sen for jag och mamma till konsum. Men ska försöka hinna blogga ikapp imorgon, minst tre inlägg! Men nu ska jag sova, ska upp vid 20 över åtta imorgon, ska se formel 1en, kommer bli hur spännande som helst! Men vi hörs imorgon, puss!

Av Louise Ulander - 14 april 2012 13:43

Hej sötisar! Jag försov mig imorse, vaknade 20 i nio när jag skulle vara uppe förre åtta hehe. Skulle se formel 1 kvalet men han se slutet iallafall, sen såg jag reprisen vid elva. Nu har jag lite och blogga om Nu måste jag skynda mig sk apå hockeyn och bussen går snart, men skriver mer när jag kommer hem, puss!


 

Av Louise Ulander - 14 april 2012 02:29

Hej sötisar! Kom hem från yttre kvart i ett ungefär. Fick hur god mat som helst, det var årets första grillning för vår del också. Förutom god mat bestod kvällen av skratt och filmtittande, blir dock ingen recension på den filmen eftersom man inte koncentrerade sig speciellt mycket, hehe. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar, facebook och intagarn innan jag sommar, men vi hörs imorgon bitti, godnatt!

Av Louise Ulander - 13 april 2012 15:59

Hej sötisar! Förlåt för den uteblivna uppdateringen idag, men har som ingening att skriva om? Hur som helst  så har jag inte gjort så mycket idag, ätit och ätit ännu mer ungefär. Nu ska jag kolla vad jag ska ha för kläder ikväll när vi ska fara och äta hos några vi känner i yttre. Skriver mer när jag kommer hem ikväll, puss!

 

Av Louise Ulander - 13 april 2012 00:47

Kom hem från Celina efter dom tre första perioderna i hockeyn. Riktigt synd att dom förlorade, men dom har en ny chans på hemmaplan på lördag! Jag och Celina gjorde inte så mycket, satt och prata och så, middag fick jag också, tack så mycket! Nu ska jag sova, men skriver mer imorgon, puss!Alla bildlösa inlägg är mobilbloggar, just so you know!

Av Louise Ulander - 12 april 2012 17:30

Hallå! Sitter hos Celina och har precis ätit mat, wehå! Har egentligen ingenting att skriva men snodde Celinas dator, hehe. Men nu ska vi göra något, vi hörs sen, PUSS!


 

Av Louise Ulander - 12 april 2012 14:53

Hej sötisar! Hoppas ni har haft en bra förmiddag. Det har jag iallafall. Jag vaknade vid tio-kvart över ett, klev upp vid halv två åt frukost och gjorde mig klar. Nu sitter jag färdig och ska fara till Celina, så vi går se hur mycket jag hinner blogga, men skriver mer när jag kommer hem igen, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards