louiseulander

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Louise Ulander - 4 mars 2012 15:29

Tror jag ska "lägga skorna på hyllan". Jag har tappat intresset helt. Jag vet att det kommer bli roligare till sommaren men just nu orkar jag verkligen inte, och det känns onödigt och hålla på när man ändå inte får fara på träningarna, men när man lix får träna går det åt helvete. Jag vill fortsätta, men jag vill inte. Vi har världens underbaraste lag som jag älskar hur mycket som helst, men jag orkar inte. Jag orkar inte med fotbollen. Jag förstör mer än vad jag hjälper. Jag vill lägga av. Men om jag lägger av vet jag att jag kommer att ångra mig sen till sommaren när vi ska fara på cuper och ha roligt tillsammans, men just nu orkar jag inte. Och jag vet att jag kommer tappa kontakten med många personer som jag inte träffar annars, men vad ska jag göra? Jag vill satsa men jag vill ändå lägga av.


 

Av Louise Ulander - 4 mars 2012 14:38

Som jag skrev i det tidigare inlägget vaknade jag klockan sex och såg på Tom & Jerry på TVn, men efter det såg jag på Scooby Doo, POKÉMON och APTV med Zillah och Totte också! Sen såg jag början på Vasaloppet innan jag somnade om på soffan några timmar vilket verkligen behövdes! Har tagit det lugnt idag, har nyss duschat också, håret var som smör så det behövdes verkligen!

Nu ska jag antingen datea pincetten (mina ögonbryn är som två skogar) eller så ska jag fixa lite med bloggen, vi får se hur det blir, båda sakerna behövs verkligen! men jag skriver mer sen, puss!

 

Av Louise Ulander - 4 mars 2012 06:25

godmorgon! Eller ni sover förmodligen fortfarande. Jag vaknade typ vid sex så jag gick ner och startade TVn och hittade Tom & Jerry! Nostalgi man får alltså! nu ska jag lägga mig i soffan och se på det, skriver ner sen, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards