louiseulander

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Louise Ulander - 29 mars 2012 16:22

Har inte hunnit skriva hur hockeyn gick igår va? nog för jag tror det flesta redan vet, men Skellefteå vann efter drygt halva sjätte perioden. Blev hur glad som helst när jag såg det! var bara synd att det blev så sent, hehe, gick som och la mig halv tolv och skulle upp halv sju, men det var helt klart värt det!

Skulle kunna skriva om typ hela matchen och alla höjdpunkter, men tror jag avrundar här. Dom som är väldigt intresserade vet nog redan, hehe. Men skriver mer om en stund, puss!


 

-

Av Louise Ulander - 29 mars 2012 15:57

 
Av Louise Ulander - 29 mars 2012 15:21

Kom hem från skolan för drygt en timme sen. När jag kom hem drack jag varmchoklad och åt en risifrutti, mys!  Just nu sitter jag och läser bloggar och så, men ska nog snart göra lite läxa, eller se pokémon, vi får se. 

Nu ska jag kolla lite bloggar och göra fler inlägg, hörs snart, puss!


Vilda får vara på bilden i det här inlägget!  

Av Louise Ulander - 29 mars 2012 11:47

Hade engelskaprov första lektionen idag, det gick inte speciellt bra men jag hoppas på ett G iallafall! Sen har det inte hänt så mycket, landade på NOn, ni får kanske se filmen sen, om ni är snälla;) Har precis ätit lunch så nu ska jag gå till gympan och byta om, slutar ju sen! Skriver mer när jag kommer hem, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards