louiseulander

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Louise Ulander - 26 mars 2012 23:17

Förlåååååt för att jag inte har bloggat idag! Har jättedåligt samvete för det, men jag har faktiskt en anledning till det. När jag kom hem från skolan hade vi inget trådlöst internet, så jag kunde inte blogga eftersom jag har laptop, sen skulle jag typ äta vid halv - kvart i fem för att jag skulle fara på hockeyn, så jag spenderade min kväll på arenan. Och nu tänker ni säkert "Men varför bloggade hon inte från skolan då?" Och då kan jag säga er att jag mådde väldigt dåligt imorse, ville bara sätta mig och gråta typ, så jag orkade verkligen inte, så jag hoppas ni förstår!♥ Men jag skriver nu när jag har tid och internet. Nu ska jag lägga mig och spela eller så på mobilen tills jag somnar. Lovar bättre uppdatering imorgon, puss!


standard engelskalektion. Är typ den enda bild som finns på datorn som jag inte har lagt ut 1000 gånger redan..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards