louiseulander

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Louise Ulander - 25 mars 2012 20:12

Förlåt för att jag inte har uppdaterat som jag lovat idag, men jag har haft en jävligt jobbig dag. Vill inte gå in på detaljer men kan säga att jag ligger och gråter nu. Vi får se om jag orkar skriva mer ikväll, annars skriver jag imorgon, vi hörs; puss!

Av Louise Ulander - 25 mars 2012 15:06

Sov inte mycket inatt, sov typ två och en halv timme i massagestolen (nej den var inte igång..) sen när jag gick upp och la mig kunde jag inte somna om, somnade typ vid åtta, och skulle upp kvart i tio, så totalt ungefär fyra timmar, wiihooo! Annars då? Jo det är väl okej, såg formel 1en imorse, hur spännande race som helst! synd bara att jag somnade litegrann ibland så jag fick lite luckor i racet men det jag såg var hur spännande som helst, skriver om det sen!

Nu ska jag duscha och så, skriver mer sen, puss!


 

Göteborg

Av Louise Ulander - 25 mars 2012 04:16

Jag har inte glömt bort er! Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag inte har haft någon dator, och haft slut ström i mobilen. Men imorgon kommer det vara normal uppdatering igen. Har egentligen inte så mycket att skriva förutom att jag lever, men kände att jag var tvungen att uppdatera innan jag gå och lägger mig, hade inte kunnat somna annars, hehe. Nu ska jag kolla Facebook oh så innan jag somnar, ska upp före tio imorgon och se formel 1en, men skriver mer då, godnatt!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards