louiseulander

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Louise Ulander - 14 mars 2012 23:25

Kom hem från hockeyn för ett litet tag sen. AIK förlorade i förlägningen efter domaren dömde straff, när det inte ens skulle varit de.. Speciellt inte om man kollar på hur domar-nivån har varit, skulle HÖGST varit en 2 minutare. menmen, vi får ta revansch på fredag! vi kan ju inte förlora mot modo Nä skojja ba, MODO är inte dåliga, men vi borde kunna vinna över dom.


 

Av Louise Ulander - 14 mars 2012 16:34

Skrev inte på lunchen, men jag kunde faktiskt inte, åt lunch och sen blev det fullt med folk i korridoren i väntan på att språket skulle börja, och då pratade jag med Emma L. (kände att ni behövde veta det..)

Juste hade ju nationellt prov idag som jag redan har skrivit. "Del två" som jag kallar det, när man skulle skriva labinstruktionen gick det inte så bra, hehe. Blir skolverkets färdigskrivna labinstruktion<3<3<3<3<3 men bättre det än min egna? JA!

Nu ska jag tränsa på en låt, fixa bild på teckningen jag gjorde osv, men vi hörs ikväll, puss!


HAHAHA kommer nog aldrig att glömma den dagen!  

Av Louise Ulander - 14 mars 2012 09:48

Nu har jag gjort klart teoriprovet på det nationella provet, bara laborationen kvar nu. Nu sitter vi några tjejer och diskuterar provet, och Josse står och pratar om House. Skriver mer på lunchen, puss!

Av Louise Ulander - 14 mars 2012 08:03

Godmorgon! Sitter nästan helt färdig och ska snart gå till skolan. Har nationellt prov i NO, inte mitt starkaste ämne direkt. Men bloggningen kommer vara låg på förmiddagen, men bloggar mer på lunchen! Nu måste jag fara till skollan, puss!


arkivbild.  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards