louiseulander

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Louise Ulander - 8 mars 2012 19:41

Hej bloggisar! citerat av cicci. Det blev inte den uppdatering jag hade tänkt idag, men hoppas att ni inte har saknat mig för mycket! Jag sitter just nu och söker snygga skor som jag kan ha till skolavslutningen i sommar. Vill inte impusköpa några sista dagen om jag säger så.

Annars då? Jo tackar som frågar, men har inte gjort så mycket sen jag kom hem från stan imorse, suttit hemma och ruttnat bort vid datorn ungefär, har ett väldigt händelserikt liv som inte alls är speciellt kul att blogga om.


Nu ska jag fortsätta kolla på skor och så. Om ni har några bra hemsidor kan ni ju lämna en länk, skulle vara supersnällt!


Skriver mer ikväll, puss!


 

den här bilden togs i januari/februari förra året, och den var inte ens lite okej?

Av Louise Ulander - 8 mars 2012 16:02


Ingen har väl missat detta om Joseph Kony? Helt sjukt hur sjuka människor det finns! Om ni inte har sett den, se den! Den är lång, men den är sevärd. Vi alla måste hjälpas åt att stoppa honom, jag är chockad.

Av Louise Ulander - 8 mars 2012 13:28

Hej snyggingar! Jag han inte blogga imorse, pappa väckte mig typ halv tio imorse, så det blev lite stressigt. Så fick göra mig klar på 40 minuter. Men jag lever iallafall och har nyss kommit hem från lasarettet och stan. 

Har inga planer för dagen förutom att jag ska fixa bilderna och så från Kick-Offen igår, så räkna med mycket uppdatering! 

Skriver mer snart, puss!


 

HAHAAHAH minnen!

Av Louise Ulander - 8 mars 2012 00:24

Inlägg ikväll. Nu ska jag gå och göra mig klar och gå och lägga mig, ska upp före åtta imorgon.Skriver mer imorgon, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards