louiseulander

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Louise Ulander - 11 mars 2012 23:45

Har suttit och ritat ikväll. Jag brukar aldrig rita och jag är verkligen jättedålig på det, men ikväll tog jag tummen ur och tog fram lite papper och började klottra, det slutade med att det blev en Pikachu. Jag blev faktiskt ganska nöjd. Ni får se resultatet imorgon, har inte hunnit ta bild än.

Nu ska jag kolla facebook och så, sen ska jag sova, skriver mer imorgon, godnatt!


 

Av Louise Ulander - 11 mars 2012 20:33

Det här måste vara en av hans roligaste videos?!

Av Louise Ulander - 11 mars 2012 19:03

     

Dåliga bilder, men orkar inte ta nya..


Det här var det som låg i paketet från Nelly, min skolavslutningsklänning! Är riktigt nöjd över den. Jag har alltid varit och impulsköpt en klänning sista veckan typ, så det är riktigt skönt att vara ute i god tid. Nu är det bara skor, smycken och frisyr kvar, men det håller jag på att försöka fixa nu också 

Av Louise Ulander - 11 mars 2012 17:06

                           


Vissa bilder blev tagna med mobilen, därav kvaliten  

Av Louise Ulander - 11 mars 2012 12:45

Hej på er! När jag vaknade idag var jag inte alls på så bra humör, så jag tror jag inte jag ska göra så mycket idag, fast det kanske är det jag behöver..? Vi får se, men det kommer inte göra något för bloggningen, har massor att skriva om! tex vad som var i paketet och visa er bilderna från slutspels-Kick-Offen, låter bra va?!

Nu ska jag gå ner och duscha och ta hand om mig själv så jag kanske blir på lite bättre humör, vi hörs sen, puss.


 

Av Louise Ulander - 11 mars 2012 00:47

Skrev inte så mycket som jag hade tänkt idag, men imorgon är jag tillbaka igen. Har hur mycket som helst att uppdatera om, så då är jag tillbaka med normal uppdatering igen.Nu ska jag spela Pokemon tills jag somnar, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards