louiseulander

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Louise Ulander - 17 mars 2012 23:23

Hoppas inte jag skrämde iväg er med videoinlägget, vet egentligen inte vad som hände, hade ingenting att prata om och jag så inte ens lite okej ut. Men det är lördag och jag har bara tagit det lugnt, som jag typ har sagt till er tre gånger nu..? Men hur som helst hoppas jag att jag inte skrämde iväg er från bloggen, och hoppas att ni vågar er tillbaka. Fast jag har full förståelse om ni har satt eran fot på min blogg för sista gången, en sån där läskig överraskning får inte bara dyka upp så där. Jag kommer alltid att älska er! Med vänlig hälsning // Louise Ulander

Av Louise Ulander - 17 mars 2012 19:26

Ja, jag vet att man såg min BH..

Av Louise Ulander - 17 mars 2012 15:29

Asså guud vad min blogg är dålig nu! skriver typ aldrig, har ingenting att skriva om osv, usch sämre blogg finns nog inte?!

Hej förresten.. Vaknade vid tio imorse för jag skulle se Formel 1 kvalet. Gud så kul det var, äntligen har säsongen börjat igen! synd bara att gokartsäsongen är ett tag bort.. Men iallafall, kvalet slutade med Hamilton i pole, Button tvåa och Grosjean trea, och Räikkönen kom inte ens till Q2. Men längtar hur mycket som helst till att se racet imorgon!


Annars har jag inte gjort så mycket idag, legat i sängen med datorn, har inte ens tagit på mig kläder än, standard.


Skriver nog ett inlägg senare, puss


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards