louiseulander

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Louise Ulander - 28 mars 2012 23:08

Sitter just nu och ser slutet på period 5 i hockeyn. Det är hur spännande som helst! Nu blev det paus och man får vänta på period 6.. hehe undra hur jag ska orka med skolan och engelskaprovet imorgon..? Nej men det kommer nog gå bra, synd bara att jag inte har hunnit träna så mycket på oregelbundna verb och skrivuppgiften, men får göra så gott jag kan och hoppas att det räcker! Nu ska jag läsa bloggar och så tills hockeyn börjar om. Skriver inget mer ikväll, men vi hörs imorgon, godnatt!Mobilblogg, så ingen bild..

Av Louise Ulander - 28 mars 2012 19:08

Har precis pluggat ett tag och ätit middag. Fick favoritmaten som vi nästan aldrig äter, så jag åt lite för mycket, men det får man ta, är så sjukt gott ju! Nu sitter jag i soffan och väntar på att hockeyn ska börja, NU JÄVLAR SOÖAR VI 08ORNA!Skriver mer ikväll, puss!mobilblogg så kan inte lägga upp bild..

Av Louise Ulander - 28 mars 2012 17:00

Vad tycker ni om den här Pikachu-låten? den är lång, men grym!

Av Louise Ulander - 28 mars 2012 16:30

Hej på er alla som läser min tråkiga blogg! (Vad var det där?) Har inte så mycket att skriva egentligen, men känner mig tvungen att visa att jag fortfarande existerar. På skolan hände det inte så mycket, fortsatt att se en film på SOn om Hitler och sen hade jag spanskaläxförhör som inte gick speciellt bra hehe. Men nu måste jag gå och plugga, har engelskaprov imorgon!


Edit: kom på att jag glömde papperen på skolan där det står vad man ska plugga till..

  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards