louiseulander

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Louise Ulander - 16 mars 2012 23:12

Hej på er.. Jag glömde skriva att vi hade nationella laben i no idag, skönt att ha gjort bort NO nationella nu!Annars då? Skellefteå förlorade efter förlängningen idag också, så matchen slutade 1-0 till MODO.Sen var det även formula 1, träning tre ikväll, men den såg jag inte så mycket på, ser kvalet imorgon istället! Jo jag vet att bloggningen ligger på minus just nu, men jag har som inte samma ork till att blogga längre, är jättetrött på kvällarna och så. Men jag skriver så ofta jag orkar/kan. Usch vad osammanhängande det här blev, men jag ska sova nu, godnatt'

Av Louise Ulander - 16 mars 2012 20:13

Hej på er.. Allt bra? Med mig är det super. Sitter ju och ser hockeyn! 

Har egentligen inte så mycket att skriva, det har inte hänt så mycket, ovanligt eller hur?.. Nej men nu ska jag se hockeyn, skriver mer sen, puss!


 

Av Louise Ulander - 16 mars 2012 12:27

Hej älsklingar! Förlåt att jag inte skrev mer igår, men vårat trådlösa internet funkade inte, hoppas ni förstår! Nu sitter jag och väntar på att bilden ska börja och lyssnar på musik. Har inte så mycket att skriva, men skriver mer sen, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards