louiseulander

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Louise Ulander - 6 mars 2012 19:11

Sitter just nu i min onepiece och ser på hockeyn. Hoppas verkligen att dom vinner ikväll så dom får behålla sin andraplats i tabellen, kan vara bra till slutspelet! :)

Tror jag slutar skriva här, men skriver mer i pausen, puss!


 

Av Louise Ulander - 6 mars 2012 18:43

Gud vad dålig jag har varit på att uppdatera i eftermiddag! Hade ju tänkt att hinna med hur många inlägg som helst, men nu har jag inte gjort nästan något?! Men jag har inte glömt bort er, håller på med ett inlägg som jag har tänkt försöka hinna lägga upp imorgon, så håll utkik!

Har nyss ätit middag, det blev kyckling och ris, jättegott verkligen! och nu ska jag göra ett till inlägg, byta om till min onepiece och sen ska jag se hokeyn som börjar om tio minuter. Vi hörs, pusss.


 

HAHAAH minns den där kvällen som om det var igår!

Av Louise Ulander - 6 mars 2012 13:28

Nu har jag kommit hem från stan och solbacken. Nu ska jag nog gå upp och kolla om jag kan fixa något till bloggen, eller så, för den är KAOS som den ser ut just nu. Fixa en tillfälligt ny header tills Nina hjälper mig med en ny. Asså Gud vad min blogg suger just nu, har ingenting att skriva, men nästa inlägg blir bättre, lovar! puss

Av Louise Ulander - 6 mars 2012 11:04

Nu ska jag snart fara och äta lunch på subway, sen får vi väl se vad som händer. men skriver mer när jag kommer hem, puss!

Av Louise Ulander - 6 mars 2012 10:14

Hej snyggingar! Allt bra? Med mig är det väl ganska bra, kom ganska nyss hem från vårdscentralen, var ju och tog blodprover som jag sa inatt. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle göra eftersom jag är så sjukt spruträdd! Nu ska jag se på någon konstig film som går på TVn, skriver mer sen, puss!Mobilblogg, så ingen bild..

Av Louise Ulander - 6 mars 2012 02:37

Nu ska jag försöka sova, ska upp om lite mindre än fem timmar eftersom jag ska till lasarettet imorgon på morgon. Ni får veta mer om det imorgon. Nu ska jag spela SFcave tills jag somnar, puss!Osammanhängande inlägg, jag vet med jag är trött!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards