louiseulander

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Louise Ulander - 5 mars 2012 22:59

Några citat ur min kväll med Nina


Jag: Visst vet du att subway har öppet till klockan tre?
Nina: På natten?
Jag: Naeh på morgon-.-''

HAHAHAAHAH (tänkte säga på dagen men det blev på morgon, och ni vet kvällshumorn när man säger fel..)


Nina: Jag gillar USA, men jag vill till New York

Jag: Nina, New York är i USA..


Vi satt och pratade om frisyrer

Nina: Jag sover i tops!
Jag: I tops??

Nina: HAHAH oj i toffs!


Nina: När jag var liten hatade jag och le, för jag skämdes över mina smilisgropar

Jag: Smilegropar..


När kvällshumorn är kommen så kan man börja skratta åt vad som helst!

Av Louise Ulander - 5 mars 2012 21:59

Kom hem från stan för ungefär en halvtimme se. Hade riktigt trevligt, gud vad jag har saknat bruden alltså! Som jag skrev tidigare åt vi på subway, sen satt vi mest på vintergatan och pratade och tog väldigt fina bilder som jag tyvärr inte kan visa, har inte lärt mig hur man lägger in bilderna på datorn än. Det står bara att det inte finns några filer att hämta. Men visar nog när appen kommer, för då borde man väl kunna lägga in bilder? Nu måste jag gå ner mamma ropar, men skriver mer sen, puss!


  

Av Louise Ulander - 5 mars 2012 16:46

Har suttit vid datorn hela dagen, inte okej när det har varit så här fint väder! men iallafall, om en halvtimme går min buss in till stan så måste skynda mig eftersom jag måste hinna duscha och hitta kläder, får kanske sminka mig på bussen haha;) Ska ju äta middag på subway med Nina, sjukt längesedan man var med den bruden! 

Oj klockan går fort nu, men skriver mer när jag kommer hem, puss!


Gammal bild sen jag och Nina åt på subway i Umeå för något år sedan.

Av Louise Ulander - 5 mars 2012 15:15

Målvakter: 

 

#1 Andreas Hadelöv - Någonting saknas.

#30 Joakim Eriksson - Hans kropp är hans räddning, ansiktet går nästan inte ens att titta på.


Backar: 

                   

#3 Niklas Burström - Han har lite för avlångt ansikte, men gillar hårfärgen.

#6 Rasmus Edström - Snygg frisyr!

#8 Petter Granberg - Hade varit snyggare med lite brunare hår.

#23 Tomas Skogs - Han ser inte ut som en hockeyspelare, mer som något perverst.

#28 Johan Alm - Eeehm.. Gillar det hängiga ögat :)
#48 Hannu Pikkarainen -  Har svårt för långhåriga killar, men bortsett från det var han ganska snygg!

#51 Fredrik Styrman - Okej han var ganska snygg, sen får han ett stort plus för namnet! Styvman med sin hårda klubba..

#55 Jan-Axel Alavaara - Gillar att hans ögon är lika stora :)
#61 Fredrik Lindgren - Är iallafall mörkhårig!


Forwards: 

                         

#9 Fredrik Hynning - Skulle haft lite hår, kanske kan få lite av Pikkarainen?

#11 Bud Holloway -  Sexig amerikan.

#14 Petter Emanuelsson - Snyggt léende osv.

#15 Melker Karlsson - Hårfärgen funkar iallafall.

#19 Johan Forsberg - Vad har han gjort med håret?!

#20 Erik Forssell - Fina ögon

#21 Jimmie Ericsson - Snyggast i laget!

#24 Oscar Lindberg - Läskigt lik William Bolling?

#26 Andres Söderberg - Har fortfarande problem med blonda pojkar.

#27 Martin Lundberg - Snygg mun

#37 Lee Goren - Gillar formen på ögonen

#41 Pierre-Edouard Bellemare - Manliga ögonbryn

#45 Oscar Möller - Gullig mun.


Visst håller ni med? Skellefteå har en jäkligt ful trupp om man jämför med andra klubbar. Nästan alla elitserieklubbar har snygga spelare tills man kom till Skellefteå, vad händer? Har typ två snygga spelare i HELA laget? Inte okej.. men man behöver väl inte vara snygg för att ha talang..?





Av Louise Ulander - 5 mars 2012 08:22

Jag blir så stolt över mig själv när jag vaknar klockan sju när det är lov!<3<3<3<3<3<3<3

Godmorgon förresten.. De flesta av er där ute sover väl fortfarande.

Jag ligger kvar i sängen, men ska nog kliva upp snart, det verkar vara ganska fint väder så ska nog gå ut en stund. Annars ska jag nog jobba med bloggen, måste fixa ny header eftersom den är för liten och jag har haft den i 10000 år, men jag är ganska väldigt dålig på de så tro inte för mycket.
Annars då? Lite smått ångest över uppdateringen igår, att jag inte uppdaterade på kvällen, men jag var väldigt trött, somnade på soffan och så.. men jag lovar bättre uppdatering idag!


Nu ska jag försöka göra en ny header, puss!


arkivbild..  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards