louiseulander

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Louise Ulander - 23 mars 2012 23:00

Sitter och kollar på facebook och så, men ska nog snart gå och lägga mig, är sjukt trött, håller på att somna sittandes..

Imorgon ska jag och mamma fara in till stan en sväng, har ingen aning om när än men det ser vi nog. Nu ska jag slå av datorn, men skriver mer imorgon, godnatt!  

Av Louise Ulander - 23 mars 2012 19:27

Kom precis hem igen. Han inte fixa mig före, mer än att ta på mig parfym, så jag tycker synd om alla som fick se mig. Nu ska jag kolla lite bloggar och så, skriver mer sen, puss!


Brist på bilder..  

Av Louise Ulander - 23 mars 2012 18:15

Jag vet inte vad jag ska säga. 10 år och gör så där?! Okej man kan bli sur, men man behöver inte sparka någon i huvudet?! Ni får se själv, och se vad ni tycker, jag vet inte vad jag ska skriva om det, hemskt? förjävligt? OMOGET? jag vet inte..


Av Louise Ulander - 23 mars 2012 18:00

Nu ska jag gå och göra mig klar, ska fara och äta med Victor och hans kompis om ett tag. Vet inte om jag orkar sminka mig för att fara och äta..? Vi får se. Men skriver mer när jag kommer hem, puss älsklingar!


väldigt sexig<3<3<3<3<3<<33<3<3  

Av Louise Ulander - 23 mars 2012 17:07

Hej snyggingar! Hoppas allt är bra med er, med mig är det super! Var inte alls på humör när jag vaknade men det blev bättre med dagen och nu är jag på hur bra humör som helst! 
På skolan hände det inte så mycket, eller jag klarade ett omprov jag hade på bilden, så det känns bra. Annars var det bara vanliga lektioner, inte så mycket att skriva om.

Nu ska jag kolla bloggar och facebook, skriver mer sen, PUSS


En bild från Januari förra året.  

Av Louise Ulander - 23 mars 2012 16:36


Kolla in söta Sofias blogg! Hon skriver om allt som faller henne in. Jag följer själv hennes blogg, så jag lovar att ni inte kommer bli besvikna!

Klicka HÄR eller på bilden för att komma till hennes blogg!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards