louiseulander

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Louise Ulander - 12 mars 2012 21:32

Har precis sett klart hockeyn, AIK var det bättre laget så dom vann rättvist med 4-0. 


Är gansak trött, sov ju bara 2 timmar inatt så ska sova nu, så jag hinner tyvärr inte läggafixa en bild och så på det jag ritade igår, men imorgon kommer den upp, lovar!

Har några saker att visa er imorgon, så håll utkik då!


Usch vad dåligt det här inlägget blev, men jag är trött så jag får skylla på det, orkar inte tänka, haha? men ska sova nu, godnatt!


 

Av Louise Ulander - 12 mars 2012 19:07

Nu ska jag gå ner och se hockeyn, kommer tillbaka senare!


usch vad suddig bild, men ni får stå ut med den!  

Av Louise Ulander - 12 mars 2012 17:39

Kunde inte blogga när jag kom hem från yttre, var tvungen frivillig till att hjälpa till med maten. Spagetti och kötfärssås blev det, gott. När jag hade ätit gick jag upp på mitt rum och startade datorn och gick in på det vanliga, facebook, bloggplatsen, bloggar osv. Här har jag tänkt sitta nu tills hockeyn börjar, har massor att göra. tex ladda upp en film på youtube och fixa bilder på Pikachu som jag ritade igår. Nu blev ni nyfikna va?  

Nu ska jag försöka ladda upp filmen på youtube, men skriver mer sen, puss!


 

Av Louise Ulander - 12 mars 2012 14:42

Har engelska nu, vi ser en film som jag inte förstår så mycket av. Handlar typ om en pojke som intervjuade Rolling Stones, sen blev han typ en i deras gäng? jättekonstig, eller är det jag som inte förstår språket så bra..? Jag får stå ut ett tag till, vi slutar ju om 45 minuter, och då ska jag följa Jennie till Celina för att göra något, jag vet faktiskt inte vad haha. Sen ska jag gå hem, onödig omväg men det är de värt, får ju träffa Albert!!!!! saknar honom ju:(Nu ska jag sluta skriva innan det börjar spåra för mycket, men skriver ner sen, puss!

Av Louise Ulander - 12 mars 2012 12:04

Har lunch nu, så jag äter och kollar runt på olika hemsidor. Har egentligen inte så mycket att skriva, men kände för att göra ett inlägg, skriver mer sen, puss.

Av Louise Ulander - 12 mars 2012 09:44

Hej på er, är allt bra med er? Med mig är det ganska bra, sov typ två timmar i natt men är ändå ganska pigg. Just nu har jag svenska och våran lära står och babblar på om nånting jag inte förstår. Har typ glömt att lyssna, hehe ooups. Nu ska jag försöka förstå vad dom pratar om, skriver mer sen, puss!

-

Av Louise Ulander - 12 mars 2012 03:31

Ligger fortfarande vaken, kan inte somna. Jag ska upp om tre timmar, och kommer nog inte somna än på ett tag. Skolan börjar ju idag också, vet inte vad jag ska tycka om det. Får ju träffa mina kompisar igen, men skolan är väldigt jobbig, jag orkar inte. Så jäkla mycket plugg, har prov, läxor, och en masa rester. Jag klarar inte av det. Men jag vill inte tappa mina betyg nu sista terminen, jag behöver dom till gymnasiet, jag vill så gärna komma in, men börjar tveka på om jag kommer göra det, för mina betyg är ju inte speciellt bra, det är just och pass att dom finns. Kan skriva hur mycket som helst, men slutar nog här sp jag inte skriver för mycket som jag kommer ångra imorgon, men skriver mer sen, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards