louiseulander

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Louise Ulander - 21 mars 2012 22:55

Ligger i sängen och är väldigt trött. Har typ varit nära på att somna två gånger, men jag hade ju lovat att uppdatera er en gång till innan. Har egentligen inte så mycket att skriva förutom att jag har bestämt mig för att söka till naurbruks iallafall för jag kommer ångra mig asmycket annars. Nu ska jag sova, ska upp före tuppen imorgon, godnatt!ingen bild..

Av Louise Ulander - 21 mars 2012 19:44

Kom hem från Konsum och återvinningen för ett tag sedan. Blev lite fynd på konsum, hallon, fil och smör, blev det för min del haha  När jag kom hem så bakade jag pollypaj med mamma, hon ska bjuda sina kompisar på middag imorgon så det blir deras efterrätt. Ni kan få receptet senare om ni vill?! Det är faktiskt riktigt gott, speciellt med glass eller grädde till!


Nu ska jag kolla lite bloggar, sen får vi se vad jag gör, men skriver mer ikväll, puss!


väääääldigt gammal mobilbild från en gång då jag köpte blommor åt mamma, haha.  

Av Louise Ulander - 21 mars 2012 18:01

Idag var jag som jag skrev tidigare i Burträsk på Naturbruks och kollade. Det var väl kul att höra ännu mer om linjen jag vill gå, det låter skitbra och så men jag är väldigt skeptisk på skolan. Eller inte skolan utan eleverna som går på skolan. (Nej jag dömer inte speciellt, utan skriver bara vad jag fick för första intryck på dom så ni behöver inte kommentera massa om det.)

När jag kom tillbaka till stan träffade jag Celina, Jennie, Paula, Maja, Rebecca, Molly och Johanna också, supertrevligt! Och tack Paula för glassen, hihi!

När jag kom hem från stan, gjorde vi middag typ direkt, det blev varmkorv och pommes, gott!

nu ska jag följa mamma till Konsum, skriver mer ikväll, puss!


Bilden togs i Januari förra året.  

Av Louise Ulander - 21 mars 2012 08:29

Godmorgon älsklingar! Just nu sitter jag på bussen på väg till Naturbruksgymnasiet. Det är öppet hus där för dom som kanske ska gå där. (gud vilken dåligt formulerad mening det där blev..) så det betyder att jag inte kommer kunna uppdatera så bra, men jag skriver mer när jag kommer hem igen. Ha det bra så hörs vi sen, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards