louiseulander

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Louise Ulander - 7 mars 2012 20:15

Nu har jag ganska nyss kommit hem från slutspels-Kick-Offen, och håller på att ladda in bilderna på datorn. 

Nu ska jag gå och kika in i kylskåpet och se om det finns något frestande, hehe. Skriver mer snart, puss!


 

Av Louise Ulander - 7 mars 2012 15:55

Igår var det ju sista omgången i grundserien. Skellefteå vann över AIK efter straffar efter en match som jag tycker var ganska jämn. 


Efter matchen var det ju slutspelsvalet, där Skellefteå valde att möta MODO i kvartsfinalerna. Efter den staitistik som AIK hade mot MODO var det nog ganska självklart att man valde dom. Eller listan kunde nog göras lång till varför man valde MODO.


Nu måste jag göra mig klar, för ikväll ska jag in till stan för att se slutspels-Kick-Offen. Kameran åker självklart med så ni kommer få massor med bilder! 


Skriver mer ikväll, puss!


 

Av Louise Ulander - 7 mars 2012 14:45

Fick hem ett paket idag, vad kan det vara? ;)


   


jag vet att det är olika storlek på bilderna, men det gick inte att få dom lika stora..   

Av Louise Ulander - 7 mars 2012 13:21

Hej snyggingar! Jag vet inte vad som har hänt med min uppdatering på kvällarna? Den är helt kass, men idag får ni räkna med mycket uppdatering, har hur mycket som helst att skriva om! 

så idag ska jag nog kanske gå en promenad, hur skönt som helst i det här vädret?! Kanske tar med mig kameran då också, men vi får se;)  Sen ikväll ska jag försöka övertala mamma om att få fara på träingen, annars ska jag kanske in till stan och se på slutspels Kick-offen. Vad har ni för planer för dagen?


Ha det bra så hörs vi snart, puss!


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards